افزایش سرعت فایرفاکس در وب‌گردی٬دانلود و…
سوی دیار عاشقان♥

فایرفاکس یک مرورگر ضعیف و کم سرعت نیست و امروزه یکی از پرکاربر‌ترین مرورگرها است. اما آیا می‌توان آن را پرسرعت‌تر از قبل کرد؟ این دقیقا کاری است که FasterFox انجام می‌دهد. fasterfox یک افزونه‌ی کم‌حجم و پرکاربرد است که برای افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس ٬ راه‌هایی را پیشنهاد می‌دهد.

این افزونه کارهایی از قبیل افزایش سرعت آپلود و دانلود فایل ٬ کاهش مدت زمان بارگذاری صفحات و افزایش سرعت پخش ویدیوهای وب‌سایت‌هایی همچون یوتیوب و فیس‌بوک را انجام می‌دهد.

FxWpTrue

افزونه دارای امکانات و قابلیت‌های متفاوتی است اما وقتی برای اولین بار منوی تنظیمات آن را باز می‌کنید ٬ فقط دو گزینه‌ی Presets و Fasterfox را مشاهده می‌کنید.بخش Presets شامل تنظیماتی برای تغییر حالت‌های افزایش سرعت افزونه می‌باشد و مجموعا ۵ حالت برای انتخاب وجود دارد؛ Default/Normal ٬ Courteous ٬ Optimized ٬ Turbo/Strong و Custom.

در زیر هر یک از این حالات ٬ نوع کاربرد و عملکرد آن‌ها در یک خط نوشته شده است. به عنوان مثال ٬ حالت Normal تمامی تنظیمات مرورگر را ثابت و به حالت پیش فرض نگه می دارد اما حالت Turbo عملکرد و سرعت مرورگر را به بالاترین حد خود می‌رساند.

Fasterfox-Options111اگر شما یک کاربر معمولی هستید ٬ استفاده از یکی از این ۴ حالت برایتان کافیست اما درغیر این صورت با انتخاب گزینه‌ی Custom می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را مطابق میل خود اعمال نمایید. با استفاده از گزینه‌ی Custom ٬ پنجره های جدیدی در منوی تنظیمات برنامه ظاهر می‌شوند ( Cache , Connection , pipelining , rendering و popups ). هر کدام از این موارد تنظیمات خاصی را بر عملکرد مرورگر اعمال می کند.

در بخش FastFox و با تیک دار کردن گزینه‌ی Enhance prefetching می‌توان استثناهایی را برای افزونه قائل شد و سایت‌هایی را که دارای کلمات خاصی هستند را به صورت عادی باز کرد. این کلمات خاص را مطابق شکل در پنجره‌ی مربوطه وارد کنید.

Fasterfox-Options-Prefetching2222در هنگام امتحان این افزونه ٬ حالت Turbo Charged را هم مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم که تغییراتی که این حالت بر روی سرعت دانلود و بارگذاری صفحات ایجاد می‌کند بسیار محسوس و قابل توجه می‌باشند. همچنین در این حالت افزایش سرعت پخش ویدیوهای فیس بوک و یوتیوب نیز به خوبی احساس می‌شد؛ به گونه‌ای که در حین پخش ویدیوها ٬ تصویر هرگز گیر نداشت و بسیار روان پخش می‌شد.

Fasterfox-Options-Rendering333این افزونه مخصوص مرورگر فایرفاکس بوده و از لینک زیر قابل دسترسی برای تمامی کاربران می‌باشد:

لینک دریافت افزونه FasterFox

به اشتراک گذاری :

 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب